DPV Energie-Belrudy.nl
Gas en stroom, maar dan persoonlijk!

Klachtenprocedure

 

Artikel 14 - Klachtenregeling
Belrudy.nl beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij belrudy.nl, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.


Werkwijze.
Bij Belrudy.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 5 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord via mailadres info@belrudy.nl. 

Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Belrudy.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.


Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u ergens ontevreden over, heeft u een vervelende ervaring gehad met één van onze medewerkers of heeft u een andere klacht? Laat het ons dan alstublieft weten. Wij nemen uw klacht altijd serieus en gaan altijd op zoek naar een passende oplossing.
Vul op de hoofdpagina het contactformulier in en vermeld uw klacht en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een goede oplossing te komen.


Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Belrudy.nl. 

Heb je een klacht met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens dan vernemen wij dat graag. Als de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan heb je de mogelijkheid om hierover een klacht in te dienen bij de toezichthouder Autoriteit Persoonsgegevens.

Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.